info@ilonaapartman-hajduszoboszlo.hu
+36 (30) 398 5356
Szállást foglalok!
De Hajdúszoboszlón a strandon kívül sem áll meg az élet
Nyáron fesztiválok, bulik, különleges zenei, táncos és gasztronómiai élmények színhelye a városközpont. És rengeteg programlehetőség - horgászat, ejtőernyőzés, sétarepülés, lovaglás, bringóhintó, kisvonat, óriáskerék - is várja az idelátogatókat.
Hogy pihenésed valóban gondtalan legyen, válassz olyan szálláshelyet a családnak, ami minden fontos helyszínhez közel van, és ahová a nap végén mindenkinek jó érzés hazatérni.
Pont ilyen szállást szeretnék én is.
Koronázd meg exkluzív családi üdülésed
a minden igényt kielégítő
apartmanjaink egyikében!
Az Ilona Apartman I. a Magánszállásadók Országos Szövetségének védjegyrendszerében néhány éve már megkapta a legmagasabb szintű, vagyis 4 koronás minősítést. De nem elégszünk meg ennyivel! Apartmanjaink legapróbb részleteire is különös gondot fordítunk, hogy a soron következő, kötelező minősítésen is a legjobb helyezést érjük el.

Így, ami máshol extra szolgáltatás, az nálunk alapkövetelmény - és ebből nem engedünk. Ezzel garantáljuk a gondtalan feltöltődést és a relaxáló pihenést Hajdúszoboszlón, számodra is.

Lássuk, mit kapsz, ha az Ilona Apartmant választod?

Szálláshelyet, karnyújtásnyira a fürdőtől és a pezsgő, fürdővárosi élettől.
Az Ilona Apartman I. a város központjában a Jókai sor 17/a. szám alatt, a Hungarospa fürdőkomplexummal szemben található.
Az Aqua-Palace 300 méterre, a gyógyfürdő 200 méterre, a strand mindössze 100 méterre van. Csupán egy gyalogos átkelőhely választ el a felejthetetlen vizes kalandoktól és csak néhány lépés az üzletektől, éttermektől és a pezsgő, fürdővárosi élettől.

(Ha szeretnél a városközpont nyüzsgésétől kicsit távolabb, nyugodtabb környéken megszállni, az Ilona Apartman II. lesz számodra a legjobb választás, ami a Bánomkerti utca 88. szám alatt található. A fürdő innen is csak 20 perc séta, emellett ráadásul baráti árakat, nyugalmat és csendet is találsz. Erről a szálláshelyünkről bővebben itt olvashatsz.)
Komfortosan és ízlésesen berendezett, patyolattiszta lakást.
Az Ilona Apartmanokban nemcsak zuhanyzós fürdőszoba, hanem – mérettől függően – egyéb helyiségek is rendelkezésre állnak, ahol a tisztaság és a higiénia alapkövetelmény. A hatlakásos társasházban a 25, 40 és 80 négyzetméteres apartmanok mindegyike egyedi fűtéssel, klimatizálással rendelkezik és a WIFI is korlátozás nélkül használható.
Szobaszéfet és minden igényt kielégítő, teljes felszereltséget.
Értékeid biztonsága érdekében minden apartman egyedi kóddal nyitható szobaszéffel is rendelkezik. Aprólékosan kialakított és felszerelt konyha, kényelmes ágyak gyógymatraccal, valamint igény esetén babaágy és pótágy is vár a szálláson. Az apartmanokban a varrótűtől kezdve a fürdőszobai és konyhai felszerelésen át, a tiszta és frissen mosott ágyneműig, mindent megtalálsz. Erről nem neked kell gondoskodni, és több hely marad a bőröndökben is.
Tökéletes családi apartmant 80 négyzetméteren.
A két darab 80 négyzetméteres superior apartmanunkban kényelmesen elfér az egész család, akárcsak otthon. A 2 hálószobás, nappalis szálláshelyet úgy alakítottuk ki, hogy a nagyobb gyerekek külön szobát kaphassanak, ha egy kis énidőre vágynak. A tágas nappaliban viszont kényelmesen társasjátékozhat, tévézhet is a család apraja és nagyja. A fürdőszobában mosógép, a konyhában mosogatógép könnyíti a mindennapi életet.
Éjjel-nappal elérhető segítséget.
Bármilyen probléma merülne fel, elérhetőek vagyunk 0-24 óráig. Zaklatni nem fogunk pihenésed alatt, de bármikor számíthatsz a segítségünkre.
Ez nagyon tetszik, kérek egy árajánlatot!

Az Ilona Apartman olyan szálláshely, ahová jó hazatérni.

Visszatérő vendégeink előszeretettel használják ezt a jelzőt, mert mindig boldogan, élményekkel feltöltődve és kipihenten búcsúznak tőlünk üdülésük végén. Olvasd el, mit mondanak még rólunk!

Elolvasom a véleményeket!

Ki biztosítja pihenésed kényelmét és nyugalmát az üdülés alatt?

Üdvözöllek, Papp Lászlóné Ilona vagyok.
Közel harminc évvel ezelőtt döntöttem úgy, hogy magánszálláshelyek kiadásával szeretnék foglalkozni. Ekkor határoztam el azt is, hogy csak olyan szállásokat fogok üzemeltetni, ahová jó érzés hazatérni.

Legyen szó gyermekes családról vagy gyógyulásra vágyó nyugdíjas párról, apartmanjaimban minden vendégem gondtalan pihenésre talál.

Hatalmas motivációt ad számomra a mindennapokban, hogy távozó vendégeink minden esetben önként és örömmel írják szálláshelyeinkről pozitív visszajelzéseiket.

Nézd, mit írtak rólunk, akik már jártak nálunk.

Vendégek visszajelzései
Imádunk ide jönni!
Többször voltunk már az Ilona Apartmanban, azt hiszem ez mindent elárul. Imádunk ide jönni, mert olyan mintha otthon lennénk. Mikor érkezéskor belépünk az apartmanba melegség tölti el a szívem és ez a legjobb érzés, ezért jövünk mindig vissza.
Takács Zoltánné
Szuper hely ez!
A családunk számára nagyon megfelelt az Ilona Apartman I/4-es apartmanja. A szállás kényelmes és jól felszerelt. Tiszta az apartman, az udvar rendezett. “Szuper hely ez!” – ahogy a gyerekeink fogalmaztak.”
Borszukné Balázs Piroska
Maximálisan elégedettek voltunk!
“10 hónapos gyerekünkkel érkeztünk az apartmanba, első nyaralás céljából, ahol maximálisan elégedettek voltunk a környezettel, tisztasággal, felszereltséggel, házigazdánk vendégszeretetével, figyelmességével. Mindent hálásan köszönünk, visszatérünk!”
Nagy-Zováth Csilla

Foglalj nálunk és nem fogsz csalódni!

Érkezés előtt még egy utolsó, telefonos egyeztetést tartunk, hogy minden felmerülő igényt teljesíthessünk, és olyan szálláshely fogadjon, amilyet elképzeltél.
Az Ilona Apartmanok egész évben ugyanazzal a színvonallal és ugyanazokkal a szolgáltatásokkal várnak.
Nem teszünk különbséget egy csendes téli regenerálódás, vagy csúcsidőben, a vizes élményekkel teli, nyári üdülés között. Nálunk otthonos és meghitt szállásra találsz, ahol elégedetten töltöd értékes szabadnapjaidat és ahonnan kipihenten, feltöltődve távozol.
Ebben olyan biztosak vagyunk, hogy az apartmanjaink és szolgáltatásaink minőségére 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.
Ha nem azt kapod, amit előre megbeszéltünk, visszafizetjük a szállás árát, ezt garantáljuk.
Szeretettel várjuk foglalásod.
Egyeztessünk, Ilona!
Ilona Apartman I.
Ilona Apartman II.
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig napra kész tájékoztatást kapj aktuális ajánlatainkról és híreinkről.